مطمئن نیستید کدام تعرفه متناسب با نیاز شما است؟
با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 41256666-021
هنگام تماس با یک سازمان ، تلفن گویا به عنوان راهنمای تماس به مشتری اعلام می کند که برای صحبت کردن با بخش مورد نظر خود کدام شماره را بگیرد( مثلا مدیریت شماره یک، فروش شماره دو و…).
ساده -( 1 لایه، 9 مقصد)
راهنمایی تماس گیرنده با استفاده از یک فهرست انتخاب صوتی ساده میتواند پاسخگویی هر کسب و کار را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد. شما در این قابلیت می توانید یک پیغام برای تماس گیرنده پخش نمایید و تماس گیرنده با توجه به نیاز خود عدد 1 تا 9 را وارد می کند.
در کسب و کارهای بزرگتر یک منوی ساده با توجه حجم تماس هایش و تعداد زیاد پاسخگو ها نمی تواند نیاز آنها را برطرف نماید.
در پایان ، تماس گیرنده می تواند در خصوص کیفیت عملکرد پاسخگو های شما به آنها امتیاز دهد یا پیغام بگذارند ،و مدیر کنترل کیفیت شما این نظرات را ارزیابی نماید.
با مرکز تلفن مجازی ژیکال به صورت ابری قادر خواهید بود، بدون دغدغه محل دفتر کار و بدون هزینه های خرید و نگهداری سخت افزار مرکز تلفن و با استفاده از پرکاربردترین نرم افزارهای مبتنی بر تلفن، از خدمات مرکز تماسی کاملا مجهز استفاده کرده و کسب و کار خود را بهتر از قبل مدیریت کنید.