درباره ما

شرکت مولد علم توسط جمعی از متخصصین و اساتید دانشگاهی بعد از سه سال تحقیقات مستمر در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید. این شرکت در بدو امر در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های کنترلی هوشمند و با رهیافت بومی‌سازی این سیستم‌ها، در پارک علم وفناوری دانشگاه تهران مستقر شد و با گسترش دامنه فعالیت خود تلاش دارد به یکی از موثرترین مجموعه‏ های دانش بنیان فعال در عرصه‏ های علمی و اقتصادی مبدل گردد. این شرکت به لطف ایزد منان و با بهره ‏گیری از متخصصین مجرب توانسته است به موفقیت‏ های پرافتخاری در عرصه داخلی و بین ‏المللی نائل آید. از جمله این افتخارات به کسب عنوان “شرکت فناور برتر” در بیست و دومین جشنواره پژوهشی و فناوری دانشگاه تهران، ثبت دو اختراع همراه با تایید علمی از مراکز معتبر داخلی، کسب عنوان اول در طرح های پژوهشی دهمین جشنواره جوان خوارزمی و سوم در هفتمین جشنواره علمی پژوهشی فردوسی، چاپ مقاله در ژورنال معتبر سنسور کشور سوئیس و ارائه چندین مقاله در کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین المللی (IEEE) می‌توان اشاره نمود.  شرکت مولد علم در سالهای اخیر توانسته است در حوزه ویپ و شبکه پیشگام باشد و اقدام به زیرساخت سازی برای مجموعه های مختلفی کند. همچنین مرکز تلفن مجازی ژیکال، زیرمجموعه شرکت مولد علم، سرویسی است که به مشتریان امکانات مختلفی از قبیل خط ثابت تهران، تلفن گویا، انتقال تماس و تماس خروجی می دهد. برخی از خدمات مرکز تلفن مجازی:
  • سرویس مرکز تلتن مجازی با خط ثابت تهران
  • سرویس تماس خروجی 
  • سرویس تلفن گویا 
  • سرویس منشی مجازی 

درباره ما

شرکت مولد علم توسط جمعی از متخصصین و اساتید دانشگاهی بعد از سه سال تحقیقات مستمر در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید. این شرکت در بدو امر در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های کنترلی هوشمند و با رهیافت بومی‌سازی این سیستم‌ها، در پارک علم وفناوری دانشگاه تهران مستقر شد و با گسترش دامنه فعالیت خود تلاش دارد به یکی از موثرترین مجموعه‏ های دانش بنیان فعال در عرصه‏ های علمی و اقتصادی مبدل گردد.

این شرکت به لطف ایزد منان و با بهره ‏گیری از متخصصین مجرب توانسته است به موفقیت‏ های پرافتخاری در عرصه داخلی و بین ‏المللی نائل آید. از جمله این افتخارات به کسب عنوان “شرکت فناور برتر” در بیست و دومین جشنواره پژوهشی و فناوری دانشگاه تهران، ثبت دو اختراع همراه با تایید علمی از مراکز معتبر داخلی، کسب عنوان اول در طرح های پژوهشی دهمین جشنواره جوان خوارزمی و سوم در هفتمین جشنواره علمی پژوهشی فردوسی، چاپ مقاله در ژورنال معتبر سنسور کشور سوئیس و ارائه چندین مقاله در کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین المللی (IEEE) می‌توان اشاره نمود. 

شرکت مولد علم در سالهای اخیر توانسته است در حوزه ویپ و شبکه پیشگام باشد و اقدام به زیرساخت سازی برای مجموعه های مختلفی کند. همچنین مرکز تلفن مجازی ژیکال، زیرمجموعه شرکت مولد علم، سرویسی است که به مشتریان امکانات مختلفی از قبیل خط ثابت تهران، تلفن گویا، انتقال تماس و تماس خروجی می دهد.

برخی از خدمات مرکز تلفن مجازی:

  • سرویس مرکز تلفن مجازی با خط ثابت تهران
  • سرویس تماس خروجی 
  • سرویس تلفن گویا 
  • سرویس منشی مجازی